יום שישי, 15 באוקטובר 2010

Color Club Wild at Heart

Wild at Heart של קולור קלאב איננו לק חדש אמנם, אבל הוא כבר תפס לו מקום של כבוד כקלאסיקה בפנתאון העולם הלקלקני.  אני עדיין בהתלבטות עם עצמי לגבי השאלה האם אני אוהבת לקים הולוגרפיים או לא. תיאורטית הם נפלאים ומרהיבים, אבל כשזה נוגע לתחום הביצוע, אני לרוב מוצאת אותם אנמיים והרבה פחות מרשימים מכפי שהם יכלו להיות. אני כמעט תמיד מתאכזבת מלקים הולוגרפיים, ולאכזבה שלי מוסיפה מאוד העובדה שהאפקט שלהם הוא לגמרי תלוי שמש, ואין לו שום סיכוי בתאורות פנים. אני לא טיפוס של חוץ, ומעטות הן ההזדמנויות שלי להתפעל מלק לאור יום, מה שהופך את הלקים ההולוגרפיים לסוג של הבטחה שלא קוימה מבחינתי.

Wild at Heart נראה מרשים אם מכוונים אותו לשמש בזווית הנכונה:





ובהגדלה:



אבל רוב הזמן (ואפילו לא בתוך בית אלא סתם לאור יום בלי לכוון ישירות לשמש), הוא סתם סגול. לא סגול רע אמנם,  אבל גם לא מסעיר במיוחד.


 אני בדעה שחברות הלקים צריכות לפתח נוסחה משופרת ללקים ההולוגרפיים כך שהאפקט שלהם יראה טוב תמיד ולא רק תחת שמש ישירה. 
מי שבכל זאת מוצאת עניין בלק תשמח לגלות שהפורמולה שלו בסדר גמור, ולא נדרשות יותר משתי שכבות לכיסוי מלא.

15 תגובות:

  1. אהבתי! בחרתי טוב...;-)

    השבמחק
  2. איי לייק. למרות שקצת מאכזבת העובדה שהוא כ"כ פרווה רוב הזמן.

    [אגב, אני מאוהבת גם בפריטי אדג'י, המריחה שלו יצאה מושלמת אצלי. עכשיו אני מתרכזת בלגרום לך לשים את אינגריד של צ'יינה למכירה באופן טלפתי :P]

    השבמחק
  3. רותי - משמח לשמוע!

    דנרה - חוץ מרגעי חסד נדירים הוא בדיוק מה שאמרת.

    פיצפש - שמחה לשמוע על הפריטי אדג'י. אני רוצה ללבוש עוד פעם או פעמיים את האינגריד לפני שאני מוכרת אותו. דברי איתי בעוד שבוע/שבועיים במייל כדי שאם אחליט להפרד ממנו תהיה לך זכות ראשונים.

    השבמחק
  4. האם את זה את מתכוונת למכור?

    השבמחק
  5. אני לא אוהבת הולוגרפיים

    בינתיים ממה שראיתי שום לק מהקולקציה הזאת לא הצליח לרגש אותי..

    השבמחק
  6. מאוד אהבתי את הלק הזה ושקלתי להזמין אותו. בסופו של דבר כיוון שיש לי את LOL של צ'ינה גלייז ויתרתי עליו (לדעתי הם דיופים מדויקים!)
    אני בניגוד אליך מאוד אוהבת הולוגרפיים ובעיני רואים אותם גם בתאורה ניאונית רגילה. נכון, לא כמו באור שמש ועדיין..
    מגניב בעיני לשים אותם על הבהונות כשיש שמש. נותן אקסטרה קטץ' :)

    אגב, קראתי בכמה בלוגים לגבי ההולורגרפיים של Nfu.ho שמספקים בדיוק את הסחורה שאת מחפשת... :)
    רק ש 55 ש"ח לפני מע"מ זה לא מעט ללק..
    [מבלי להזכיר שאתמול רכשתי את הפרדוקסל חחח]

    השבמחק
  7. אני מאוד אוהבת הולוגרפיים!
    הוא ממש יפה =]

    השבמחק
  8. תודה מותק :) רק אל תרגישי שאני מלחיצה אותך להיפרד ממנו טרם זמנו...P:

    השבמחק
  9. עדן - יכולה להבין אותך. לקים הולוגרפיים הם יותר מדי גימיקיים ופחות מדי שיקיים. בהחלט לא לכל אחת...

    מיטל - גם אני שמעתי ש NFU OH מספקים בדיוק את הסחורה שאני מחפשת. הבעיה היא פחות המחיר ויותר הנגישות שלהם. אני לא כל כך יודעת איפה משיגים. שמעתי שמוכרים אותם בראשון, אבל לשם אני לא מגיעה ואני לא יודעת אם הם עושים משלוחים בדואר ואם בכלל יש להם אתר אינטרנט.

    פיצ'ה - הוא חביב בשמש בהחלט.

    פיצפש - זה בסדר. ממילא לא אוכל ללבוש את כל הלקים שלי יותר מפעם או פעמיים. תרגישי לגמרי בנוח :)

    השבמחק
  10. יש להם אתר והם שולחים בדואר.
    שמעתי מאפי שהיא לא היתה מרוצה מהמשלוח שלהם.
    אבל כשאני שוחחתי איתם בטלפון הרושם שלי היה אחר.
    גם תולי היתה בקשר איתם והיתה מרוצה ויש 10% הנחה לקוראים שלה :) (תוכלי לראות באנר בצד ימין למטה בבלוג שלה)

    הנה אתר שלהם -
    http://www.all4woman.co.il/

    השבמחק
  11. תודה רבה על הלינק! אבל נכנסתי לאתר, ואכן היו שם מוצרים שונים של NFU OH (שמנים, טופים, מחזקים וכיו"ב) אבל לא לקים.

    השבמחק
  12. http://www.all4woman.co.il/CATALOG.asp?T1=4&T2=7&IsShowOneCat=0

    השבמחק
  13. נראה נהדר :)
    יש לי שאלה קטנה-ראיתי שלחברה הזו יש לקים בצבעים נהדרים-איפה את קונה אותם וכמה עולה בקבוקון?
    שיהיה שבוע טוב!
    עינב

    השבמחק
  14. מיטל - תודה!

    אנונימית - אני קונה או באיביי או בטראנסדיזיין. המחיר הוא 20 ש"ח פלוס מינוס כולל משלוח. אפשר גם להשיג אותם בנייל סטודיו בארץ, אבל נדמה לי ששם המחיר הוא 25 ש"ח או 30.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים