יום שבת, 5 בפברואר 2011

געגועים לפקצה

את Ahoy יצא ללבוש לפני איזה זמן, והוא אפילו הוציא ממני את הגיג הפייסבוק הבא (לחבריי בפייסבוק, עמכם הסליחה!):

טפשות היא במובן מסוים כמו בעלות על רשיון למשאית - לא משהו שכדאי לפרסם ברבים.
אני מסתובבת עם הלק הזה כבר יומיים ואיכשהו הוא לא מאוד מקל עליי במלאכת הסתרת הראשונה. 


ואתם יודעים מה צחוק הגורל? אחרי זה הוא נשאר עליי - על זו שאף לק לא מחזיק עליה אפילו יום וחצי -  עוד יומיים!





לטפשות כידוע אין גיל, אבל ללק הזה יש. מיועד לגילאי 3 עד 12. אם את מעל גיל 12 ורוצה להשתמש בלק, עלייך לוודא קודם שאכן כל הנסיונות עלו בתוהו, והסתרת הטיפשות איננה אפשרית במקרה שלך.
ואת שמשתייכת לקבוצה האקסקלוסיבית של אלה שלא משנה מה תלבשנה, טיפשות הן אף פעם לא יוכלו להיראות - אם את באמת חושבת כאלה דברים על עצמך, מה שחסר לך בחיים הוא לא טפשות ולא מראית עין של טפשות, אלא חברים שמסוגלים לומר את האמת בפרצוף.

רושמת ביומני: ארבעה ימים רצופים! (וזה כבר עברתי את גיל 12). נו, מילא. לפחות עניין רשיון המשאית נשמר בסוד...

19 תגובות:

  1. שתי עובדות חדשות שיפתיעו:
    1. אני עומדת בטווח הגילאים שציינת.
    2. ממש יפה הלק למרות הניצנוצים.

    השבמחק
  2. אולי הוא פקצתי, אבל הוא חמוד להפליא. אינ מחזיקה אוסף של ורודים כאלה בארון בדיוק למטרות האלה. להסתכל על הציפוניים שלי ולחייך כי אני סתומה!

    השבמחק
  3. נראה כמו סירופ תות- מתוק ודביק, למצבי רוח מסוימים בלבד (ופוטוגני לאללה).
    איך המריחה שלו? ושאלת מיליון הדולר- איך לק מחזיק לך 4 ימים? שטיפת כלים אחת וקילופים מנצים על ציפורניי..

    השבמחק
  4. יש שכל לק שימרחו יראה עליהן פרחי, ויש שכל לק שתמרח תיראה ליידי. הלק הזה בדרכו אלי, אני גורסת טרם ראיתי אותו שהוא לא פחות ולא יותר - יפיפה. שמא את מתכחשת לאמת? ראיה הוא נשאר יותר מדקותיים ואף זכה להיראות כפדיקור היומי...
    סתם חשבתי שאחסוך בזכותך?

    השבמחק
  5. אוי, אני אוהבת כשאת מרושעת.
    באופן מפתיע, על אף היותי מתעבת ורודים, הוא שבה את ליבי.
    בדיוק הגעתי למסקנה שלא יכול להיות שיש לי רק 2 ורודים באוסף, ועל כן- אזמינו ואשא בגאון בתואר טיפשה!

    השבמחק
  6. אהבתי את הלק הזה !
    אני אישית מתה על ורודים ועוד יותר על לקים מנצנצים

    השבמחק
  7. חחח ת'כוונתי המניקור היומי, אל תיתלי בזה יקירה.

    השבמחק
  8. למרות שאני אוהבת ורודים את הלק הזה אני ממש לא סובלת!!
    לדעתי הוא מתאים לילדות בנות חמש שלא ממש בוחנות את הלק שהן מורחות.
    את הגוון הורוד ממש לא אהבתי והנצנצים לא מוסיפים!!
    הלק פקאצתי מידי לדעתי וגם אם הייתי בין טווח הגילאים שרשמת לא הייתי מורחת אותו...!
    אבל...כל אחד וטעמו האישי! :)

    השבמחק
  9. אשמך שתעשי לי סיבוב במשאית שלך!!(שלא תיבהלי הבנתי שבאמת אין לך אחת כזאת)
    ועכשיו ללק:
    לק נחמד אני אישית לא הייתי מורחת אותו...
    אולי הייתי נותנת אותו לאחייניתי בת הארבע אבל עלי לא תמצאו אותו!!
    אני לא ממש מחבבת לקים עם נצנצים ואת הורוד המסוים לא ממש אהבתי...
    לפני הסוף בקשה אישית:
    אשמח אם תכתבי גם על לקים כחולים תכולים וגם טורקיזיים(ככה כותבים?) אני מחפשת כבר הרבה זמן לקים בגוונים האלה אבל כל הלקים דומים מאוד ואין גוונים מיוחדים...

    השבמחק
  10. הי מה קרה לתגובה שלי??
    טוב אני דווקא אהבתי מאוד והלק הזה (ואני מתכוונת בדיוק לזה - ה-זה ;-)) בדרכו אליי...
    למרות שיש בהחלט מצב שבת ה-3+ שלי תאהב אותו גם היא...השבוע התלהבה מהאקסטרווגנס שהיה על השולחן בפינת האוכל...:-))
    ואני דווקרא אוהבת אותו עלייך בקבוקית :-)))

    השבמחק
  11. סיימתי לקרוא את הפוסט וכל מה שאני מדמיינת הוא נהג משאית שציפורני רגליו משוחות בורוד ורוד הזה. קינקי. אם לא היה שימר- הייתי מאוהבת לגמרי, אך ורק על ציפורניים קצרות. לקים (וגם שפתונים) שנראים כמו ממתקים שנמרחו עושים לי את זה, מצטערת.

    השבמחק
  12. פשוט הורסססס הלק הזה מהמםםם את חייבת לספר ל מאיפה הוא
    הגוון הכי מהמם בעולםםם והנצנצים מוסיפים המוןןןן(כמו לימון...חחחחח) אני חייבת שהלק הזה יהיה על ציפורני כמה שיותר מהר!!

    השבמחק
  13. חחחחח פוסט מעולה!!!
    שקלתי את הלק הזה אבל הספקתי לוותר עליו אחרי שראיתי מספיק סווצ'ים....
    תגידי, עם איזה בייס השתמשת, אולי במקרה ב CND?

    השבמחק
  14. דנרה - איכשהו אני לא מופתעת. 1 מסביר היטב את 2, אבל הוא מסביר גם הרבה דברים אחרים...

    מיכל - כל הלקלקניות סתומות. ההבדל ביניהן הוא שחלקן למד להשלים עם זה וחלקן האחר עוד מנסה להסתיר.

    מרג'ורי - אף לק לא מחזיק עליי ארבעה ימים. למעשה אף לק לא מחזיק עליי שלושה ימים. אם להיות כנה, גם יומיים לקים לא מחזיקים עליי, וביום ממוזל במיוחד לק יחזיק עליי יום שלם. תקראי לזה חוקי מרפי או איך שאת רוצה, AHOY גילה עמידות נדירה ובלתי מתקבלת על הדעת. המריחה היתה מצוינת, ושתי שכבות מספיקות.

    אפרת - אלה שלא משנה מה ישימו תמיד יראו ליידי הן פיקציה. כמו חברותיהן שאף פעם לא ייראו טיפשות - גם לאלה פשוט חסרים חברים שיגידו להן את האמת בפרצוף.

    פיצפש יקירה, השאלה היא כלל וכלל לא אם את טיפשה או לא (ברור שכן! כולנו הרי טיפשות), אלא עד כמה את בעלת נכונות לחשוף את טיפשותך בציבור. אז מסתבר שיש לך מספיק נכונות כזו. ברכות!

    ליאן - שמחתי לשמח אותך.

    שתי האנונימיות - אתן על תקן של שוברות הקונצנזוס פה. יופי שבאתן לחזק את ידיי, הן תיכף בולעות אותי פה.

    רותי - את בטח לא תאמיני לי ותחשבי שאני סתם אומרת, אבל איכשהו ידעתי שתאהבי אותו! ובלוגר אוכל תגובות של לקלקניות לפעמים, זה דבר ידוע.

    האנונימית שאחרי רותי - כיוון שהתנצלת כל כך יפה אמחל לך הפעם.

    האנונימית שאחרי האנונימית - הוא מטראנסדיזיין. הנה הלינק: http://www.transdesign.com/Polish/ChinaGlaze.htm

    מיטל - לא. השתמשתי בבייס של POSHE הרגיל שלי.

    השבמחק
  15. הוא יפה. ואפילו עלייך ;)

    השבמחק
  16. יקירתי, אני ועוד איך מאמינה...כבר הספקת להכיר אותי...;-)
    חוץ מזה נראה לי שאם תראי אותי ברחוב תזהי אותי לפי הלקים שיש לי ממך :-)))

    השבמחק
  17. ולשאלת השאלות - דגמת את הבסיס של CND?

    השבמחק
  18. אני ממש אוהבת את הלק הזה, למרות שכרגע זו אהבה "מרחוק" כי לא בא לי על ורודים בחורף.
    מסכימה עם כל מילה בקשר לפורמולה שלו והעמידות!

    בגלל שאני בלונדינית עם עיניים כחולות זה עושה לי את זה לגמרי: לפעמים (עם דגש על לפעמים), לעשות רושם של ברבי/בלונדינית סטראוטיפית/פקצה וכו'. החיים נעשים לרגע יותר קלים :))

    השבמחק
  19. אוי אין לכן מושג, הוא כ"כ יפה בלייב...מאוהבבבבת...

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים