יום שבת, 15 באוקטובר 2011

China Glaze Skyscraper

 גבירותיי ורבותיי, הגיע הרגע לו חיכיתי: בשעה טובה ומוצלחת תמה ונשלמה סאגת מטרו. Skyscraper הוא הלק החותם, וכל מה שיבוא אחריו הולך להיות טוב בהרבה.
Skyscraper הוא גליטר כחול שזכה להתמוגגות רבתי בקרב פרחות לקים בארץ ובעולם. הוא פוטוגני להפליא ונראה בתמונות מעניין בהרבה מכפי שהוא באמת, אך למרבה הצער במציאות הוא התגלה כלק לביש למדי. בעיניי אין עלבון צורב מזה לגליטר. הדבר האחרון שגליטר צריך להיות זה לביש, ומבחינתי אם גליטר הוא לא דרמטי וגלאמי באופן מוגזם ו/או מפוקפק אין לו זכות קיום. גליטר לא נועד בשביל לסחוט מחמאות מהדודות (וזה בדיוק מה שיקרה אם תסתובבו עם skyscraper, בדקתי זאת בעצמי) ובטח לא בשביל להרגיש איתו מספיק בנוח כדי ללבוש אותו לעבודה. כך שאין לי בעיה להכריז על Skyscraper כעל עוד כישלון צ'יינה גלייזי מפואר, ויסלחו לי כל אלה שרגשות פיוטיים המעורבים בתיאורים בסגנון "שמיים זרועי כוכבים" מתעוררים בהם למראה הלק הדהוי הזה, שנראה במציאות באמת הרבה יותר דהוי מבתמונות. ציבור הלקלקנים הוא עדי שאם יש מישהי בעולם הזה שאוהבת לקים דהויים זו אני, אבל מה שנכון ותקף לקרמים איננו תופס במקרה של גליטרים. ככה זה בעולם שבו אין שוויון ואין צדק.






כיוון שאתם כבר יודעים מה עמדתי ביחס לקולציית מטרו לא אכביר בדברים, רק אומר שוב (כי אני יכולה!) שמדובר בקולקציה מפוספסת מבחינתי שלא ריגשה אותי כלל. הגוונים היו או גרועים, או בינוניים, או סתם טובים אך לא מצטיינים או אדומים. לזכות הקולקציה יאמר שהיתה בה נציגות קרמית מכובדת ובעיקר הרבה כוונות טובות. הרווח הפרטי שלי מהקולקציה הוא שתי אהבות חדשות - בראונסטון וסטריט שיק. את כל השאר אהיה מוכנה להשליך עליכם ממרפסתי אם בדיוק תעברו מתחתיה במקרה.

אבל זהו הזמן להבטיח לכם עתיד טוב בהרבה. הקולקציה הבאה שבה תחזו בהשתאות היא קולקציית הסתיו של אסי, והמדהים הוא  - וזה לא סתם מדהים, זו פיסת מציאות פנומנלית ונדירה עד כדי כך, שאני אפילו שוקלת לראות בכך סוג של נס - שאני אוהבת את כל הלקים בה, עד האחרון שבהם (כן, נו. הסגול ההוא).

ועד אז - נשיקות וליקלוקים.


13 תגובות:

  1. בתור חובבת כחולים מובהקת, כשברור שחלק מהאהבה שלי בכלל תלויה בשם הלק ובעובדה שהוא כחול אני מצליחה להיות אולי אפילו יותר מאוכזבת ממך.
    פיכסה! מה זה זה???
    לעומת זאת, נפלה עלי תגלית, היכול להיות שהלק האדום שאני מחפשת הוא מהקולקציה הנוכחית של צ'ינה גלייז. הוא עונה לשם Poinsettia כך מסתבר. אני עדיין מחכה לבחון אותו קצת יותר מקרוב ולהעזר בדעותיהן של בלוגריות מנוסות (בו) ממני..
    ממתינה לקולקציה של אסי, למרות שאיכשהו נראה לי שגם היא לא תצליח לרגש אותי..

    השבמחק
  2. לא אהבתי את הלק הזה, נראה לי מקושקש מידי. גם לא כל כך הבנתי ממה כל ההתלהבות ממנו ברשת.
    מחכה לפוסטים של אסי. יהיו גם של OPI?

    השבמחק
  3. Pass!
    לא אהבתי, לא התלהבתי.

    השבמחק
  4. מיטל - אכן ראיתי איזה אדום מקולקציית החגים של צ'יינה גלייז שעשוי להתאים לדרישותייך. בהצלחה עם זה! ולעניין אסי - אל תבני על ריגושים היסטריים. לא כל מה שמרגש אותי ירגש אותך. אני לא צופה התעלפויות מצדך.

    עדן - מקושקש מדי הוא לא - זה רק בתמונות נראה כך. וזו למעשה עיקר הביקורת שלי עליו. מגליטרים אני מצפה להיות מקושקשים בהרבה.
    לאחר קולקציית הסתיו של אסי תגיע קולקציית החורף של אסי (כולה!). לקים של OPI עוד לא רכשתי. לא יודעת אם יהיו, כי אני פחות נלהבת ממה שיש להם להציע החורף - גם אם יש פה ושם לקים שלא הייתי מתנגדת להכיר באופן אישי. אז תשובתי לשאלתך היא - נחיה ונראה.

    טוש - וטוב שכך! אחרת הייתי חושבת עלייך דברים איומים :)

    השבמחק
  5. סוףסוף לק כלבבי. גליטר יכול להיות יפה, דודתי או מזעזע, העיקר שיהיה גליטר וכמה שהגליטרים יותר גדולים יותר טוב אבל (כמו תמיד יש אבל) בע כחול לא בבית ספרנו (עדיין מתמודדת עם הירוקת). שמחתי לראות שיש לפחות לק אחד שווה בקולקציה, אפילו אם לא בעבורי

    אגב: חוסר הסכמה - סבבה, אבל למה נאצות?

    אשר לקולקציה של אסי, ראיתי שם רמזים לגוונים מהממים, אבל הפורמולה? אנא שמחי אותי שמא יש עליית מדרגה?

    השבמחק
  6. לא יודעת מה את חושבת עליי אבל אני אוהבת אותו דווקא (לשם הגיוון?)

    השבמחק
  7. מהמם אבל ברגע שאני חושבת על להוריד אותו כבר עולה לי החום.מחכה לאיסי!

    השבמחק
  8. אני משערת שברגע זה בדיוק אני נכנסת לרובריקת דברי החנופה המתרפסים but i don't give a fuck- אוהבת את הקישורים בתוך הפוסט, כיף ונוח להגיע במרחק לחיצה לרפרנס אליו כיוונת, כן ירבו. על הלק עצמו- ובכן, מעולם משהו לא שימש כאבן לדרוך עליה כדי להגיע לדבר הבא כמוהו, מצמוץ קטן ושכחתי מקיומו, בלינק בלינק.

    השבמחק
  9. אפרת - מה רע בנאצות? בלוג זה מקדם אותן בברכה ואף מעודדן. לגודל צערה של בעלת הבלוג אין מספיק מנאצים בתגובות, לכן צריך לעודדם.

    רותי - את גורם מאזן פה. איזון זה חשוב.

    מרינה - חום זה רע וכשהוא יורד אז מזיעים, וכשמזיעים נוזל כל המייקאפ ולפעמים גם המסקרה. לא רוצה לחשוב על התמונות האלה, אז עדיף באמת לוותר מראש במקרה שלך. אבל תאמיני לי - לא הפסד גדול. הלק לא באמת מהמם.

    J - ראשית, חנופה זה נהדר ולא צריך להתנצל עליה.
    שנית, לא הבנתי את החיזוקים החיוביים בעניין הקישורים. זו ממש לא הפעם הראשונה שאני שמה קישורים בתוך הפוסט. אני נוהגת כך לא מעט פעמים. מה פתאום נזכרת עכשיו?
    בלינק בלינק עבור.

    השבמחק
  10. אה נחמד, לא יותר מזה. לא משהו שהפיל אותי מהכסא. מצד שני זה גם לא כזה מחריד. יאללה, תביאי אותה באסי!

    השבמחק
  11. אין לך בושה להשוות אותו ל- Party Hearty המחריד?... מה עשה לך הלק מה?
    תקני אותי אם אני טועה אבל ה- Skyscraper יצא בתמונות שלך בהיר/מואר מדי ולכן השימר הכסוף בולט עוד יותר ממה שהוא.
    בשורה תחתונה - אהבתי למרות הכסיפות המוגזמת הזו.

    השבמחק
  12. אהמ, אופס. כנראה נצנוצי שימרים וזהרורי גליטרים חוקיים יותר או פחות עיוורו את עיני עד עכשיו;-)

    השבמחק
  13. אהבתי את הלק (למרות שהוא באמת נראה קצת גדוש מדי בנצנצים), אבל אני ואי-ביי לא סומכים אחד על השני (כשזה בא ללקים. אני מפחדת שהצבע בתמונה לא יהיה הצבע בפרקטיקה). בתחתית של שורה: הלכתי וקניתי את הגליטר השקוף-ורוד של שיק ואת הכחול הכהה-מאוד שלהם (קצת שימרי. אני כותבת את התיאורים כי הלקים במזרח ואנוכי בסוף מערב). שכבה מזה ושכבה מזה יצרה תוצאה די מספקת, האמת. הגליטרים קטנים ועדינים יותר, אז זה אכן נראה... זרוע כוכבים משהו.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים